Minden ami kávézó

Kávézó blog

Kávézó blog

The Goat Herder az István utcában

avagy Élénk kecskék és pásztoraik az Állatorvostudományi Egyetem szomszédságában

2020. szeptember 12. - k.oszto

A blog történetében először köszönthetünk egy vendégszerzőt, Tina a coffeetips.hu nevében mesél a kedvenc helyéről, és arról, hogy neki mit jelent a kávézás (Az írás egyébként azon az oldalon is megjelenik)

 

Kávézó Blog néhány Insta üzenetváltás után személyes beszélgetésre invitált és még neki is tudtam újat mutatni!
A találkozásra a VII. kerületi István utcában, a The Goat Herderben került sor, ahol ismét bebizonyosodott, hogy a kávé és a kávézás szeretete összehozza a jó embereket.

 img_4876.jpeg

Itt kell bemenni

Örömmel mondtam igent Balázs megkeresésére, mert egyértelmű volt, hogy őszintén, szakmailag kíváncsi arra, hogy miért ott tart a coffeetips.hu blog ahol, és mi a története.
Mindemellett az időzítés is pont jó volt: home officeból dolgoztam és jól esett reggel felöltözni és elhagyni a lakást, a közös, élvezetes szakmázás pedig csak feltette a pontot az i-re.
Egyébként is szeretem tartalmasan, kávézóban indítani a napot, ezek a munka előtti alkalmak megtörik a hétköznapok monotonitását és nagyobb lendületet adnak.
Hétvégenként pedig jól esik hosszasan elüldögélni egy brunch mellett, barátokkal beszélgetni és világot megváltani vagy csak magamban élvezni a lusta, hosszúra nyújtott reggeleket…

kozos_kave.jpeg

Reggeli beszélgetés

A kávé felfedezésének legendájáról elnevezett The Goat Herder kávézó az elsők között volt, amit budapesti lakosként hamar megszerettem és gyakorta felkerestem.

bejarat.jpg

Belülről szebb

Náluk szereztem be az első Keep Cupomat és sok reggelem indult úgy, hogy az Awaken Company kávéjából készített elviteles duplacortadoval vagy dupla eszpresszóval a kezemben vártam a trolira.
A kávémat kortyolgatva bármilyen rossz hangulatból ki tudok lábalni és mosolyogva tudok nekiindulni a napnak. Különösen hétfőnként szeretek beugrani hozzájuk, mert akkor keep cupba kérve az italt, az extrashot ajándék.
A kávézó célközönsége a szemben lévő állatorvosi egyetem hallgatói, így néha előfordul, hogy a személyzet sem beszél jól magyarul. Én ezt mosolyogva szoktam tudomásul venni és vicces reggeli gyakorlatnak tartom, hogy kávé ivás előtt szólaljak meg idegen nyelven.

tina.png

A szerző és a Keep Cupja

Reggeli kínálatuk elég bőséges, a klasszikus croissant mellé, müzlit, toastot, banánkenyeret vagy akár acai bowl-t is választhatunk. Az ebédlehetőséget még nem próbáltam ki náluk, viszont van egy szuper avokádós, paradicsomos, fetás, mentás toastjuk, amivel engem már régen levettek a lábamról.

avokado.png

Egy könnyed reggeli


A kávézó nem túl nagy, hétvégén vagy hidegebb időben régebben előfordulhatott, hogy egymás hegyén-hátán tudtunk csak leülni, de mindig megoldották, hogy legyen hely az újonnan betérő vendégeknek is. Odabent az atmoszféra is nagyon kellemes, kicsit bohém, kicsit sötét, de például a pulton mindig gyönyörű virágok – az esetek többségében orchideák – dobják föl a hangulatot. Sajnos kint leülni csak egy padra lehet, szorosan az üzlet kirakata mellett, a járda szélén.

belso2.jpg

Virágos hangulat

Egy jól indult reggel megszépíti az egész napot, ez a közös reggeli pedig olyan jó sikerült, hogy megadta a kellő lendületet és meggyőzött arról, hogy végre kezdjem el írni a saját blogomat és a kávézás iránti szenvedélyemnek ily módon is hódoljak.

cold.jpg

Cold Brew is van


Nekem sok esetben szükségem van külső noszogatásra, még akkor is, ha számomra kedves dolgot szeretnék rendszeressé tenni az életemben, így boldogan beszélgettem Balázzsal az elképzeléseimről és örömmel vettem, hogy tanácsai és lelkesedése kimozdított a halogatásból.

 

The Goat Herder

Cím: Budapest, 1078 Budapest, István utca 5

Facebook: https://www.facebook.com/thegoatherder2015/

 

További jó helyek a blog Facebook oldalán !

A bejegyzés trackback címe:

https://caffee.blog.hu/api/trackback/id/tr6216194232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása