Minden ami kávézó

Kávézó blog

Kávézó blog

Podcastot indítunk

avagy a szöveg mellé jön a hang is

2020. november 20. - k.oszto

Egy régi kedves ismerősöm Szilvi (akivel korábban a kerekasztal beszélgetések szerveztük a Premier Kultcafeban meg a Kávébár Bazáron) felhívott, hogy csináljuk podcastet. Ő most éppen kávézót  tervez nyitni és ez neki is egy nagyon jó tanulási lehetőség, hogy tapasztalt emberekkel beszélgethet.

Én magam imádom a műfajt körülbelül nyolc éve hallgatok podcasteket, és örömmel konstatálom, hogy végre Magyarországon is van értelmes audió kontent. Szóval amikor Szilvi hívott, akkor egyrészt azt mondtam miért ne, másrészt meg azt gondoltam, hogy jó persze, majd indítunk egyszer. (Láttam én már sok hamvába holt ötletetet). De aztán megint felhívott, hogy akkor holnap találkozzunk és beszéljük meg a részleteket.

Innentől kezdve aztán felgyorsultak az események. Szerencsére Szilvi nem a tervezgetős, hanem a csinálós alkat, (mintha megfogadta volna az egyik kedvenc bloggerem tanácsát: Stop consuming—Start creating) mindjárt az első megbeszélésre konkrét tervekkel érkezett. Onnantól kezdve naponta jöttek az üzenetek és a hívások, hogy milyen szoftvert és platformot használjunk, milyen mikrofont vett, milyen ötletei vannak. Megmondom őszintén , csak kapkodtam a fejem. Aztán megint eltelt 2 nap, és hívott hogy vegyük fel az első adást!

Persze itt már én is kezdtem komolyan venni a dolgot és egy csomót egyeztettünk, hogy mi legyen a borítókép, milyen gyakran csináljuk az adást,  mi legyen a tematika.

img_5373.jpeg

Készül az első adás

Az első adást Szilviék konyhájában vettük fel és egészen jól sikerült, azt hiszem nem kell szégyenkeznünk miatta. Ez az adás ma került publikálásra és közben már a másodikat is felvettük, ahová már vendéget is hívtunk: Andrejt az Addicted2Caffeine tulajdonosát.

Mivel Szilvi elképesztően agilis és tele vagyunk ötletekkel, azt hiszem most egy lendülettel több tucatnyi epizódot le foguk nyomni, aztán megnézzük mivé növé ki magát ez a történet.

img_5437_1.jpeg

Addig is hallgassátok a Sztorik a kávézóból podcastet, itt vagy az összes ismert platformon:

https://anchor.fm/sztorikakavezobol 

A bejegyzés trackback címe:

https://caffee.blog.hu/api/trackback/id/tr8116292894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása